Thank you!
We will contact you shortly
Головна> Наші проєкти
Наші проєкти
Благодійні бранчі, аукціони, лотереї, вебінари - все задля нашої перемоги!
Ірина Адоніна
Перший благодійний бранч
У Будапешті відбувся благодійний бранч, який організували Адоніна Ірина та Анастасія Бузницька.
Українські жінки зустрілись в одному з наймальовничіших і історичних локацій міста, де відбулася подія. Спікером стала екскурсовод Яна Лучанинова, яка провела безліч цікавих подій для гостей міста, а також безоплатних екскурсій для українців в період війни.
Вона розповіла багато корисної інформації про продукти, лікарські засоби, та взагалі, про специфіку життя в Будапешті. На заході кожна учасниця могла придбати собі речі з українською символікою національних брендів.
Виручені кошти були направлені на допомогу переселенцям з гарячих точок нашої країни.
«Ми відчуваємо велику відповідальність за майбутнє нашої країни та зробимо все можливе, щоб наші діти жили під мирним небом», – Анастасія Бузницька.
Ірина Адоніна
Другий благодійний бранч на підтримку українських переселенців з гарячих точок
Спікером бранчу цього разу виступила головна редакторка Vogue.ua Віолетта Федоріва, яка прочитала лекцію на тему «Мода і війна».
На заході кожна учасниця могла підібрати собі речі з українською символікою, були представлені національні бренди.
Частина виручених коштів була направлена на допомогу переселенцям з гарячих точок нашої країни.
«Я надзвичайно вдячна нашим партнерам, які підтримали нас 24tea_hungary.
Та українським брендам, які були з нами: всесвітньо відомі хустки Shpalta_ua, чарівні вишиванки ornament.clothing, бренду одягу з українським серцем Onebyoneua»
Ірина Адоніна
Третій благодійний бранч на підтримку постраждалих від російської агресії сімей в Одеській області
Починаючи з кінця травня засновниця благодійної ініціативи для українських жінок в Угорщині Ірина Адоніна провела вже 2 бранча, обʼєднаних однією метою – гуманітарна допомога Україні. Перед плануванням кожної зустрічі Ірина особисто розглядає приватні заявки, котрі отримує від постраждалих сімей, що були вимушені тікати з гарячих точок та надсилає фінансову допомогу. Початково, це була її власна ініціатива, яка згодом розвинулася до масштабних зустрічей однодумців.
Так, одним зі спікерів бранчів вже встигла побувати головний редактор сайту українського VOGUE Віолетта Федоріва, а партнерами заходу виступили такі українські проєкти, як: One by One, Nico atelier, Shpalta.
Ціллю третього бранчу, що пройшов минулої неділі, було зібрати кошти на підтримку постраждалих від російської агресії сімей в Одеській області.
Але, варто зазначити, що окрім благодійної складової, проєкт також закриває питання емоціональної підтримки українських жінок, що тимчасово опинились в Угорщині.
Ірина Адоніна
Четвертий благодійний бранч на підтримку України
Зустріч відбулася в атмосферному ресторані Bombay та була присвячена угорському тижню моди.
Спікери головний редактор Vogue Ukraine Віолетта Федорова та дизайнерка Олена Гуранда провели fashion-talk, де обговорили тему розвитку моди під час війни.
Спеціальною гостею бранчу стала дизайнерка Дарія Донець, яка цього року представляє свою колекцію на Budapest Central European Fashion Week. Нова колекція Darja Donezz SS23 натхненна античними легендами та видатними жіночими образами з давньогрецької міфології. Палітра аристократично шляхетна: чорний, відтінки піску і перлів, пильно-блакитний, чорнильний. Ключові речі: жіночні сукні, комплекти шовкових топів і спідниць в тон, фірмові костюми.
Головна мета заходу – допомогти постраждалим від війни дітям у Миколаївській області. Усі виручені кошти направлені на допомогу дітям.
Ірина Адоніна виразила подяку вже постійному партнеру заходу — українському бренду Shpalta UA, який представив гостям свої нові патріотичні хустки, які присвячені Дню Незалежності.
Ірина Адоніна
Благодійна вечеря до дня народження Ірини Адоніної
Днями українська громадська діячка та засновниця благодійного фонду United for Freedom Ірина Адоніна відсвяткувала 30-річчя камерним заходом у ресторані New York, що в Будапешті.
Вечір відкрили співачка Марта Адамчук та композитор і піаніст Євген Хмара.
У межах свята іменинниця провела аукціон, зібрані кошти з якого направили на підтримку Збройних сил України, зокрема на купівлю автомобіля для захисників.
Під час святкування провели благодійний аукціон. Серед лотів були 3 картини художника Артема Погрібного родом із Харкова, а також 2 шовкові хустки від українського бренду Shpalta. У цілому за вечір вдалося зібрати понад 300 000 гривень.
Ірина Адоніна
Шостий благодійний бранч "Жіноча сила"
Напередодні першого дня зими у Києві пройшов благодійний бранч «Жіноча сила».
Захід у французькому ресторані Frou Frou на Печерську відвідали Михайло Романов, Діана Глостер, Марта Адамчук та інші дівчата зі сфери підприємництва, шоубізнесу, блогінгу та інших.
Ведучою бранча виступила телеведуча та волонтерка Міла Єрємєєва, а головним спікером – шеф-редактор vogue.ua Віолетта Федорова.
Порушувалися теми благодійної діяльності в Україні та Європі та розвитку «української жінки» в умовах війни. Ініціаторами та організаторами заходу стали Ірина Адоніна та її благодійний фонд United for freedom.
Нам вдалося зібрати понад 20 000 гривень за дві години, що не може не тішити, бо ці кошти підуть у фонд Дениса Христова DA, BRO, який зараз знаходиться у Донецькій області.
Також висловлюємо подяку ресторану Frou Frou за смачне частування та затишну атмосферу.
Ірина Адоніна
Сьомий благодійний бранч присвячений розвитку українського бізнесу
У Будапешті пройшов благодійний бранч «United For Freedom» присвячений розвитку українського бізнесу за кордоном та підтримці вимушених переселенців, а також збору коштів на придбання другої автівки для ЗСУ.
Захід відбувся в історичному центрі міста, а саме в ресторані-музеї «Urban betyár Restaurant». Заклад відомий виставкою предметів селянського побуту та культури Угорщини XVIII сторіччя. У такий спосіб на фоні місцевої культури презентували сучасну українську.
На заході для гостей виступала співачка з України Христина Присяжнюк. Виступи українських артистів на бранчах не тільки поширюють українську культуру за кордоном, а і є потужною психоемоційною підтримкою переселенців, адже це можливість хоча б у думках повернутися на Батьківщину.
Зустріч пройшла у дружній атмосфері, всі присутні мали можливість розповісти про свою діяльністю у Будапешті та залучити партнерів або запропонувати свої послуги. У такий спосіб українська ком’юніті збільшується та заручається підтримкою серед своїх земляків, а також природно інтегрується в європейський бізнес.
«Цей бранч завершальний у цьому році, і я дуже рада, що на ньому була найбільша кількість партнерів, та загалом гостей – 45 осіб. Це свідчить, що наша справа має позитивний розвиток і з кожним заходом ми можемо допомагати все більшій кількості українців. Також не менш важливо, що на таких зустрічах ми маємо можливість збирати кошти для підтримки ЗСУ. Я дуже вдячна партнерам за підтримку бранча, за всі подарунки для гостей та пропозиції своєї допомоги в тих чи інших питаннях.
Це великий крок у налагодження бізнес-стосунків малого бізнесу України з Європою».- Ірина Адоніна
Ірина Адоніна
Благодійний аукціон у Києві "ОСВЯЧЕНІ ВОГНЕМ"
У столичному парк-готелі "Голосієво" відбувся Благодійний аукціон військових артефактів "ОСВЯЧЕНІ ВОГНЕМ", на якому вдалося зібрати 144 тисячі гривень, що підуть на підтримку бійців з 96-ї зенітно-ракетної бригади та Окремого батальйону спецпризначення "Дике Поле".
Атмосферу вечора створювала телеведуча Тетяна Гончарова, а за музику відповідав спеціальний гість – піаніст-віртуоз Євген Хмара.
На захід завітали виконавчий директор мережі "Фокстрот" Олексій Зозуля, бізнесмен Віктор Адонін, блогер та телеведучій Анатолій Анатоліч, військові з 96-ї зенітно-ракетної бригади та батальйону спеціального призначення "Дике Поле" та інші.
Благодійний аукціон проходив онлайн та офлайн. Загалом було представлено 15 унікальних артефактів.
Головними лотами стали: панно "Україна понад усе", яке було продано за $500; годинник, створений з уламка ворожої ракети, проданий на онлайн-аукціоні за $400; унікальна хустка українського бренду Shpalta та ексклюзивна пляшка вина з херсонського виноробного заводу, що має історичну цінність.
Ірина Адоніна
Благодійний проєкт «Незалежні» – навчальний курс для українок у тилу задля допомоги жінкам на фронті
«Незалежні» – це серія освітніх відео, спікерами яких є жінки, що мають свою історію і досвід в різних сферах. Розглядається тематика затишку у своєму домі: як сервірувати стіл, як зробити рутину красивою і цікавою не тільки для себе, але й для своїх рідних. Актуальним питанням є українська мова, адже хтось вже повністю українізувався, а дехто ще тільки вивчає мову. Спеціаліст з державного мовлення допоможе детально ознайомитись з нововведеннями. Для тих, хто знаходиться за кордоном така інформація теж буде цікавою та корисною, адже після перемоги країна стрімко розвиватиметься, буде багато туристів та нового бізнесу, а українки мають гідно представляти свою країну.
Проєкт має благодійну основу, аби збільшити допомогу Україні. За мінімальну ціну можна не тільки купити курс та навчатися, а й допомогти стати на крок ближче до перемоги. Збір коштів направлений на пошиття військової форми разом з проєктом ArmWomenNow Іриною Нікорак для жінок берегинь, які знаходяться на фронті та боронять нашу країну.
Ірина Адоніна
Благодійний захід «Charity event in Vienna» на підтримку українських жінок на фронті.
У Відні пройшов благодійний захід «Charity event in Vienna» на тему «Жінки під час війни», організаторами якого виступили благодійний фонд Ірини Адоніної ”United for freedom” та Юлія Сухорукова – засновниця on-line видання “THE ICONUA”, яке стало медіапартнером заходу. Основною місією була підтримка українських жінок на фронті.
Організаторам вдалося зібрати кошти на пошиття 15 комплектів жіночої форми для проєкту ArmWomenNow. AWN – соціальна ініціатива по забезпеченню захисниць України військовою формою за рахунок донатів та коштів, залучених від благодійних аукціонів і лотерей.
Спеціальним запрошеним спікером події стала Олена Гавеля – тренінг-менеджерка MLMH в Україні, дослідниця історії моди, яка прилетіла з Лондону, щоб прочитати для всіх присутніх лекцію на тему «Мода під час війни».
На гостей чекали реальні історії про роль жінок у наближенні перемоги у Другій світовій війні, їхню діяльність на військовому і культурному фронтах, про те, як реагувала модна та б’юті-індустрії на світовий колапс середини ХХ століття, а також теплі обійми, обмін досвідом та нові знайомства.
На заході Ірина Адоніна та Фонд United for Freedom представили колаборацію з українським брендом “SOЇVKA” у вигляді натуральних свічок ручної роботи, які були розіграні між гостями на користь ЗСУ.
Подія відбулася у ресторані Funky Izakaya в самому серці Відня. На заході були присутні: Анна Тільняк, Христина Остапчук, Олена Шоптенко, IVA NEROLLI, Анастасія Колосова, Юлія Федотінкова, Аліна Бабенко та інші.
В рамках «Charity event in Vienna» був проведений благодійний аукціон від українських брендів. Свої лоти надали: GASANOVA, IVA NEROLLI, ETNODIM, GRIE, RITO, ELENA REVA, KATELAB, INRO, LONA PRIST, LOGVIN, STAKHOVSKY WINES, OSELYA HOME and GARDEN, ONE by ONE, KOLOSOVA.
"Рада поділитися з вами звітом з останнього заходу “Charity event in Vienna”, на якому нам спільними зусиллями вдалося зібрати гроші на 15 комплектів жіночої військової форми для проєкту @armwomennow22.Дівчата вже отримали амуніцію і впевнено та завзято боронять нашу свободу. Хочу подякувати всім, хто долучився до такої важливої справи, і не забуває про підтримку нашої країни!"-
Ірина Адоніна
Благодійний бранч"Від світських балів до соціальної повістки"
В середині червня Фонд United for Freedom на чолі з Іриною Адоніною організували лекцію в Будапешті на тему «Від світських балів до соціальної повістки: як змінився Vogue за 130 років», яку провела шеф-редакторка vogue.ua Віолетта Федорова.Вже втретє спільними зусиллями Ірини та Віолетти відбувся івент, мета якого – водночас підняти дух українців у Європі та ближче познайомитися з історією культового видання Vogue. Адже цей журнал став платформою для визнання великих фотографів та їхньої роботи, а також важливим форумом для відображення й визнання модних трендів і талантів.«На лекції ми поговорили, як змінювався бренд Vogue, починаючи з 1892 року, коли перший номер побачив світ. Журнал завжди документував сьогодення і через його сторінки можна побачити, як змінювалися жінки і їхнє положення у суспільстві, їхній одяг та інтереси. Окрема частина – це підсумок 10 років роботи команди українського Vogue», — пояснює Віолетта Федорова.Крім лекції на гостей чекали welcome drink, фотосесія, обмін досвідом, нові знайомства та подарунки від партнерів Cabanchi, Marie Fresh Cosmetics, SOЇVKA. Частина коштів з проданих квитків була перерахована на допомогу ЗСУ.